lördag 28 april 2012

Svinborste

Visst ska man inte vara allt för påverkad utav vilket det väder det är, men visst är det ett härligt sol-blåsigt väder idag! En fantastisk kväll igår och ser fram emot denna dag.

Igår var jag och en vän en snabbis på stan innan vi skulle på Finally Livin',  en temakväll med musik, dans, drama och vittnesbörd där man presenterar vem Jesus är.
Vi gick in på Kicks för att min vän letade efter graffiti nagellack, ett nagellack man lägger på ett annat som sedan spricker. Häftig effekt. Dock hittade vi inte det åt henne, men jag hittade en Svinborste något som jag har läst på internet ska vara bra för håret.

Så här stod det på omslaget om borsten:
"Oval kuddborste av bambu med 100 % svinborst. Ger ditt hår en naturlig glans och skön massage av hårbotten. Bambu är en av världens mest snabbväxande planta och är ett bra miljöval. Bambu är dessutom hållbart, funktionellt och dekorativt." 

Läst på internet: 
Svinborst  
* Otroligt utredande
* Minskar elektriskt hår
* Ger håret mer glans
* Skonsammare för håret
* Borsten är oemottaglig mot hetta och hårvårdsprodukter
* Skön och stimulerande mot hårbotten när du borstar ditt hår

* Bereder ut hårets naturliga fetter från hårbotten, ner i längderna


Det låter ju som rena super duper borsten. Jag får helt enkelt pröva den och se om den är som alla på internet säger att den ska vara :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det skulle inte låta lika kul med grisborste;)
Kram MP