lördag 21 april 2012

Varmt välkommen...

...till denna blogg som är riktad till dig som kvinna.
Jag har under en tid efter att ha läst Hemligheten med en kvinnas hjärta burit att få starta en blogg som handlar om att hitta sig själv som kvinna genom vad Gud säger vem du är.
Du kanske redan nu tänker "pss, vilken smörig blogg!" eller "är du femenist eller?", då kan jag redan nu säga nej. Denna blogg hoppas jag blir som små tips, varje inlägg får vara som en vindruva i en druvklase.

Annars kanske du tänker "en kristen tjejblogg, då behöver ju inte jag kolla in denna", faktum är att du just kan det! Kristen eller inte, tagit emot eller ej, Gud älskar dig och vill visa dig vem du är. Det gäller ALLA, du är inget undantag.

Så, jag hoppas denna blogg kan ge dig inspiration och att vi tillsammans kan ta del av varandras erfarenheter, tankar och andra tips.

Upptäck hemligheten med ditt hjärta!

1 kommentar:

Anonym sa...

Maria! Villken bra ide eller hur man säger. Blir spännande att se va du kommer skriva härnäst. Kram Madde