måndag 9 juli 2012

Courageous: Mod

Lyssna på denna musik ifrån filmen Courageous. Från 3:10

Vad tänker du på? Vad får du för känsla när du hör det?
Hjältar?

Detta är inte bara ännu en film i hyllan, utan detta är en film som en film ska vara.
"Ett drama om fyra självsäkra och fokuserade polismän som riskerar sina liv varje dag i kampen mot kriminalitet. Efter en tragisk händelse bestämmer de sig för att prioritera sina personliga relationer och ta större ansvar som pappor, vilket kräver ett stort mod."


Själv tycker jag att det är en av de bästa filmer jag sätt. Allt är så perfekt, från handling till musik.
Grät flera gånger.
SE DEN! Är du en filmfantast eller en film-ogillare, SE DEN!

2 kommentarer:

Anonym sa...

En hjälte är nån som gör nåt beundrandsvärt tycker jag.
/madde

Anonym sa...

TACK Maria!! Blev så glad när jag läste din kommentar, själva grejen att jag har skrivit den där texten och att någon läser den och tycker det är bra och håller med, det värmer mitt hjärta!! :) självklart får du kopiera texten och ta en bild! kram Ruth